вівторок, 8 грудня 2015 р.

модуль9

Цей модуль допоміг мені:
1) обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на «потребах учнів»;
2) створити приклад учнівської роботи  та розробити оцінювання для  учнівської роботи;
3) використовути ресурси з бібліотеки для того, щоб створити чи модифікувати засоби оцінювання, що сприяло самоспрямуванню учнів при виконанні проекту.

Ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Зокрема, як учням стати самоспрямованними в навчанні. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів, на основі досвіду проведеної диференціації на місцях.Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованності у навчанні. 

Немає коментарів:

Дописати коментар